::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FDEEF4; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #B93B8F; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Tuesday, 24 January 2012

kita rindu awk sangat sebenarnya.

awak
hari ini kita rindukan awak
rindu yang ada didada kita
terlalu dalam
hingga kita terasa sepi
awak
seharian kita menanti awak
walaupun kita tahu akan kesibukan awak
namun hari ini
ada rindu yang tidak terluah
awak
hidup kita bagaikan kosong
bagaikan botol kosong yang tidak berisi
begitulah hati kita
kosong tanpa hadirnya awak
awak
sunyinya kita rasa tanpa awak
sepi melingkar segenap hati
ingin kita pergi mencari awak
melepaskan rindu dihati kita
awak
hari ini awak dekat dengan kita
jarak kita terlalu dekat
tidak seperti selalu
tapi awak
jarak yang dekat ini sebenarnya jauh
jauh dari awak
kita rindu awak
rindu sangat pada awak
tapi kita tak boleh luahkannya dengan kata
cukuplah kita menulisnya disini
awak
andai awak ada
alangkah indahnya malam ini
kedinginan rindu ini tidak terus menusuk jantung kita
awak
kita rindu..
dengar tak???
kita rindu awak sangat..
awak
kita perlukan awak
kita rasa sepi
sesepi malam yang kedinginan ini..
rindu awak sangattttt



Kasihku,
Inginku kau ada disini,
temaniku harungi hidup.
Adamu kuyakin kan kuatkan jiwaku.
Berdua denganmu pasti kan lebih baik,
Kau laksana air di padang pasir,
bagiku

terima kasih awak, sebb dah baca!~

Monday, 23 January 2012

sayasaket?!~

huhu..assalamualaikumm..hee.ciht semua followeers yang terpilih, hee.hari nni ta cihat sangat.huish.. sebenarnya semenjak seminggu yang lalu saia macm ni,mimpi selalu buruk, badn saket2, penin,adoii.dh lh kat jengka uh, aku rasa keseorangn, tak tau nk ckp nan sape, dh lah otak aku giler2, bukan semua orng boleh accept diri kita kn..hnya orang yg fhm aku je akn kawn lama nan aku.. heee.

ummm.ni dh ade kat umh, sonok liler bhai!~ even aq cuma dpt cuti tok 4 hari,* bibr muncung, smbil wat muka ta puas ati* sebb adek aku dua orang dapt cuti seminggu tok taon baru cina. . alaa.. nk juggkk..heee..ahahah.  tadi rasa badn saket gila,tak tau nk kata ap,ummy urut pale, heee.lame dh ta rasa urutn umi,ummii.. chenta awk,smpai mati, maceh ummi,tok urutan yang sesedap spa kat bali..hee .


ini ummi kitaa. ummi kita  cuma ade satu je dalm dunia ni,ummi sanggup wat apa2 je tok kita evn ummi ta dpt ap yang ummmi nk.. kadang2. ummi menangis tanpa ku sedari,, :c

ini ada puisi tok ummi yang aku cipta tyme aku budk2.haha. ta lh budk2. sagt, emm..form 3 kowt.heee. puisi aku ni d terbitkn kat mjalh tnpa sebarg masalah.hehe. dorang suka puisi aku  bhai!!~ , kenapa eh
? sebb puisi tu datg ikhls dari hati aku, tok ummi aku ..


ibu

 HORMATI LAH IBU MU SELAGI KAMU MASIH MAMPU BERBUAT DEMIKIAN
SAYANGI LAH IBUMU SELAGI KAMU MASIH BOLEH MENYATAKAN BETAPA KAMU SAYANG PADANYA
SENTUH LH IBUMU SELAGI KAMU MASIH MAMPU MENYENTUHNYA
KUCUP LAH DAHI DAN TANGAN IBU MU MEMOHON AMPUN KERAN DIRIMU BANYAK MENYAKITI HATI DAN DIRINYA

JIKA IBU MU SUDH DI TEMPAT KAN DI DALAM DUNIANYA SENDIRI
KAMU SUDH TIDAK BETAH MEMBERIKAN RASA HORMAT KAMU KEPADANYA
KAMU TIDK BISA MENYATAKAN BETAPA KAMU SAYANG KEPADANYA
KAMU JUGA TIDAK MAMPU LAGI UNTUK SUJUD DAN MENCIUM PIPI IBUMU 
YANG PENUH KELEMBUTAN DAH KASIH SAYANG
TANGAN YANG BANYAK BERJASA KEPADA MU JUGA TIDAK DAPAT KAU KUCUP UNTUK MENYATAKAN RASA AMPUN MU KEPADA NYA
 APA YANG BOLEH KAMU LAKUKAN  HANYALAH HANYALAH
MERATAP PEMERGIAN IBU MU  DI BATU NISAN YANG MENANDAKAN TEMPAT TIDUR YANG ABADI BUAT IBU MU BERSAMA YANG ESA~..


HEE..idea dapat tyme urut kaki ummi..heee..

buat mior hamizan

 hee.. awk, rindu awk, uumm , could u believe me ,if i said u are the one and only?


BIEE!!~ THANKSS CARE PASAI SAIA..HEEE. AWEK AWK NI DEGIL ANN.. HAHAH. TAPI AWK TETP SABOO.. HEEE.. BIE.. MACEHH.TOP UP KASIH SAYANG AWK TIAP2 ARI TOK CYE.. HEEE. KALU AWK TA TOPUP SAIA AKAN WAT ADVANCE OR SOS TOP UP. HAHAH.. WEEE.. SAYANG AWK LAH KEMPENG.. 



with love: nazira zainal







terima kasih awak, sebb dah baca!~

Tuesday, 17 January 2012

Hari ini menjelma lagi.. 
  perasaan ini membisikkan sesuatu yang masih xjelas.. 


Bila keadaan menjadi sepi.. angin mengeluarkan auranya untuk meraikan  daun-daun kering yang berterbangan.. aku terfikirkan seseorang yang aku sendiri tidak kenali.. aku xpasti adakah itu perasaan merindui seseorang ? merindui seseorang yang masih dalam rahsia Allah swt..


Disini, aku ingin sampaikan sesuatu kepada seseorang yang masih berlindung dari jodohku..

  • Assalamualaikum awk , Ini saya.. insyallah, bakal isteri awk suatu hari nanti..Insyaallah kalau jodoh kita kuat. awk di mana sekarang ?  tiap detik saya menanti kedatangan awk dalam hidup saya tapi sehingga kini saya masih menanti dan terus menanti dengan penuh kesabaran.. tiap kali usai solat, saya selalu doakan supaya Allah temukan jodoh kita dan saya yakin hari tu pasti akan datang dan saya harap awk pun begitu.. Mengharapkan pertemuan jodoh kita...
  • Awk, katakan jodoh kita tidak kuat di dunia.. katakan saya pergi dulu daripada awk untuk mengadap ilahi.. saya pasti akan menunggu awk disana sebab saya yakin Allah telah menjodohkan kita..
  • Awk , saya janji akan menjadi isteri yang solehah jika saya  menjadi milik awk suatu hari nanti, insyallah... dan awk adalah imam saya sehingga akhir hayat.. doakan jodoh kita ini diberkati ye. 

  • Awk, impian sebenar  saya ialh menjadi seorang dokter, sebab saya ada impian.. sekirnya suatu hari nanti awk jatuh sakit saya janji saya akan menjaga awk sedaya yang mungkin sebab saya xsanggup biarkan cinta saya ini terus sakit dan sya akan berterusan menjadi dokter cinta awk.  tpi dari course yang saya amik, nmpk nya saya hnya boleh jadi setiusaha awk, ta pe, saya nk jadi setiusaha awk selamanya.

  • Awk , dimanapun awk berada sekarang.. saya harap awk dapat menjaga diri awk dengan baik sehingga kita dijodohkan.. sebab pada waktu itu saya sendiri akan menjaga awk dengan cinta kita.

  • Awk , Sekiranya pada waktu ini awk merindui diri saya.. percayalah yang saya juga sedang merindui awk..

  • Awk , Saya ingin awk menjadi orang pertama yang bersama dengan saya dalam melakukan semua perkara yang saya x pernah lakukan dalam dunia ini.. saya nak lakukan bersama dengan awk.. hanya dengan awk.. dan itu akan menjadi kenangan paling manis buat saya.

  • Awk , Mungkin selama ini awk dah banyak kali dikecewakan dengan pasangan awk  dan berputus asa dengan suatu hubungan.. .. tapi, saya harap awk tidak akan berputus asa dengan hubungan kita, sebab saya sentiasa menunggu kedatangan awk dalam hidup saya..  jika benar saya insan yang Allah Swt pilih untuk diri awk, saya pasti ,  Allah swt sahaja memberikan jodoh yang salah kepada awk supaya awk dapat mematangkan diri awk sebelum berjumpa dengan saya. jadi awk kena terus bersabar.

  • Awk , Banyak perkara yang saya ingin kongsikan dengan awk .. saya mahu berkongsi kesedihan dan kegembiraan saya bersama awk tapi sekarang saya masih menahan tangisan saya sebab saya hanya nak menangis di sisi awk.

saya akan terus menanti kehadiran awk... cinta saya.



 sayang awk mior hamizan.





terima kasih awak, sebb dah baca!~

Saturday, 14 January 2012

first time skype..

sonok liler la dpt skype nan awk..


mula-mula saya rasa malu jerr..


tp tgok awak selambe jer.. :D


hee.. sy nak hari-hari skype nan awk..


walaupun ari nie saya letih sangat-sangat.... :(


tp bile skype nan awak... 


letih 2 hilang...


awak sangat-sangat comel...


suara awak dlm fon berbaaza nan skype..


tomel sangat-sangat... :)


heee...




saya sayang awak la manje.....




terima kasih awak, sebb dah baca!~

Friday, 13 January 2012

sayajatuhcintadenganawak

 lame tgg awk tau!~
 
saya jatuh cinta dengan mata awak .
awak . mata awak .  buat saya  cair . walau kita tak pernah bersua muka . tapi dari gambar awak , mcam awak tengah renung saya . awak , awak renung saya kan ? awak , saya nak awak renung saya . tapi jangan buat sampai saya perasan awak tenung saya tau . sebab nanti saya malu . wootwoot . saya malu . dan saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan senyuman awak .
awak . senyuman awak buat saya cair . awak jarang tersenyum dalam gambar . tapi saya tahu awak mudah tersenyum . kita tak pernah bersua muka tapi saya tahu senyuman awak bolee buat saya cair . wootwoot , awak , saya daa cair tgok gambar awak yang tersenyum kat dalam gambar . awak , saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan gaya awak .
awak , gaya awak simple jee . awak ambik gambar pun simple jee . ta over pun . simple . sangat simple . tapi simple kan make perfect ? saya tengok gaya awak dari gambar jee sebab kita kan tak pernah bersua muka . awak , saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan gelaktawa awak .
awak , walaupun saya ta dapat tgok secara langsung awak gelak sebab kita ta pernah bersua muka , tapi saya tahu , awak gelak mesti comel . wootwoot , awak sungguh comel . dan saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan gelagat awak .
awak ego . . awak selalu buat saya tertanyetanye . awak buat saya rindu awak .  . awak buat saya senyum walau saya maraa kat awak . awak buat saya merajuk dan awak ta  pujuk, sebb saya tau awk ta pandai nk pujuk saya .  . tapi awak , awak jugak buat saya  sayang kat awk . awak , saya jatuh cinta dengan awak .
 

 




terima kasih awak, sebb dah baca!~

tinta ikhlas untuk awak yang dirindui (';


hey awak . assalamualaikum .
awak , apa khabar agaknya awak kat sana ya ? saya doakan awak sihat sahaja. saya disini sihat alhamdulillah . dan saya disini masih setia mengumpul rindu  untk awk, hee.admit saya rindu sangat kat awak . mungkin awak akan katakan yang awak rindu kan saya juga , tapi saya tahu , rasa rindu saya pada awak lebih tebal dari rasa rindu awak pada saya .
saya nak awak tahu , setiap malam saya akan renung kembali memori memori kita bersama .  heheh, kadang-kadang ketawa nan perangai awk yang lucu tu, kdg2 awk ni cm budak2 tau, heheh.. saia akan tegelak senyap2 kalu perangai budk2 awk tu datang.  haha. tp semalam saya marah ngn awk , sebb sesuatu  yang ta dapat halang saya dari cemburu, maafkn saya ya, saya amik masaa untuk biarkan benda tu berlalu.  itulah saya . dan awak tetap memahaminya kan ? dan awak , awak masih setia tunggu saya kan ? kejam kan saya ?
heee. maceh sebb sayang bola snuker ni seadanya.hee
this bola snuker alrdy taken by Mior Hamizan, merangakap ikan kering.hahah


awak , saya rindu awak . doakan saya panjang umur dan dapat bersemuka dengan awak ya?

sini dulu watikah rindu saya pada awak .
salam sayang 
buncitchomel (:
tinta ikhlas untuk mr kempeng (:


terima kasih awak, sebb dah baca!~

Wednesday, 11 January 2012

awk, saya sayang awk.!~

Hari tu kita gaduh..Saya main-main..Awk ingt betul-betul..Tak tau nk buat mcm mane lagi..Lantak awk lah..

Smlm kita berselisih..Saya buat dunno..Awk pandang saya..Saya buat dunno..Degilnyer saya..

Sy nmpk awk..Sy nk panggil..Tp awk x toleh..Sbb sy panggil awk dlm hati..Bodohnye saya..

Awk tegur saya..Saya buat dunno..Tapi awk x tahu betapa hepinye saya...Saya dgr awk cerita..Awk kate dah jatuh cinta..Sedihnye saya..

Awk keluar tgk wayang..Saya pun..Awk keluar ngn dia..Saya tgk jer..

Awk call saya..Mengacau btol..tgh tidolah..Saya layan aje..Awk ckp awk dh putus..Saya senyum smpai ke telinga..Tp awk x nmpk..Sy cakap..Kesian kt awk..Hipokritnye saya..

Hari ni hari jadi sy..Tp awk lupe..saya sedih..Tapi takpe.awk bukan sesiapa..Awk mintak maaf..Saya senyum jer..Saya kate x kesah..Awk belanja tgk national treasure..isk..x romantiknyer..

Tp best per..Saya dpt bunga..Cantik..suke sgt..Tapi tatau sape pengirimnye..Awk nmpk....awk truss balik..

Saya panggil awk..Tapi awk x toleh..Sy cuma nk bgtau..Awk!!!!!!!!LORI!!!!!..

Saya kejar awk..Awk truss jalan..Saya tolak awk..Awak jatuh..

Saya nmpk lori..Betul2 depan saya..Kalau smpat..Saya nk bgtau..

Awk..saya..Saya sayang awk..



terima kasih awak, sebb dah baca!~

kite dh sebulan,.

hee.. cian jer asik diew jer update blog.. haha

awk kite dh sebulan kn.. hehehe..

. xpena gado lg..

 hope xkn gado smpai bile2 k...

awk sy nk bg twu awk bnda nie.. emmm

tp sy malu la awk....heee

awk kn...

awk kn....

awk comell... 

sy syg awk sgt2.....

best la kapel nan awk..!!

cos awk kejam.. heee

awk slalu buli sy...

awk mulut x pena ttop..

mesti bebunyi jer... heee

sy cinta kn awk!!!

SEBULAN SUDAH!!! weeeee


terima kasih awak, sebb dah baca!~

Tuesday, 10 January 2012

Sekuel “Awak, Saya Sedih“


******************************
Saya tak sangka, Im menjadi detik perkenalan kita. Dari hanya perkenalan di ruang sembang, kita makin rapat. Awak sudi dengar luahan saya, memberi dorongan kepada saya, setelah saya kehilangan si dia.

Awak, saya ingin sekali luahkan kepada awak, bahawa saya amat sayang kan awak, sebab saya takut, saya tak sempat katakannya nanti, tapi, lidah saya kelu, jari jemari ini tidak mampu menuliskannya.

Wajah awak sentiasa bermain di minda saya,   saya amat senang dengan awak. Awak jujur dalam bercerita, dan yang buat saya tambah senang dengan awak, saya dapat rasakan keikhlasan awak.
Tapi, itu cerita 3 bulan lalu. Selepas itu awak hilang begitu sahaja. Awak, kenapa awak buat saya macam ni? Saya dah rasa perasaan ini, dan awak tahu tentangnya, kenapa awak buat saya begini lagi?

Satu hari, saya dapat satu surat dari awak. Saya takut untuk membukanya. Saya terbayang kesedihan lalu ketika menerima surat dari si dia dulu. Tapi saya buka juga, dan berdoa bukan seperti itu yang bermain di minda.

“Salam, awak sihat? Maaf, kerna menghilangkan diri begitu sahaja. Awak, jaga diri baik-baik ya, saya tak dapat nak jadi kawan awak lagi, maaf”

Hanya tangisan yang menemani sepanjang malam. Saya takut, cukup takut, awak tahu kenapa? Saya takut jadi macam dulu, awak saya sayang awak.


Sebulan berlalu, awak, saya tak dapat padam awak dalam ingatan saya, tapi kini saya harus lupakan awak. Saya akan bernikah hari ini. Tapi saya berharap, awak datang dan awaklah pengantinnya.

Namun, itu hanya mimpi semata-mata. Saya tahu itu mustahil. Saya tahu, awak dah lupakan saya, tapi saya berharap dapat jumpa dengan awak. Awak, awak di mana sekarang?


Awak tahu, malam ini, merupakan saat pertama saya mengenali suami yang tak dikenali, dan saat itu juga, saya mengalirkan air mata.

“Awak, saya sebagai suami awak, akan mencintai awak sepenuh hati, akan menyayangi diri awak sepenuh jiwa, dan ketahuilah, awaklah wanita pertama yang saya cinta, dan kini kuasa tuhan menyatukan kita. Maaf kerna menghilang kan diri seketika wahai sayangku”

Ya Allah, betapa terharunya diri ini, saat ku ketahui bahawa suamiku adalah dirimu!



 hope awk dapat besama saia selamanya.. heee.






terima kasih awak, sebb dah baca!~

Saturday, 7 January 2012

sorry .. bukan saja2 nak jiwang or layan jiwa ..

sorry .. bukan saja2 nak jiwang or layan jiwa ..

but fact ..

i'm talking bout fact .. 

i do miss him .. 

i really miss him .. 


day by day .. 

im waiting he to  sms me

im waiting  he  to call me

im waiting he to PM me 

im waiting he come and talk to me 

when i need him

 ini untuk seseorang  yang pernah buat saya rasa d sayangi
tp maaf, kini tidak lagi~
i really sorry .. 
i didn't mean to hurt u .. 
to make u sad .. 

i'm sorry for what i have been saying .. 
i'm sorry for my attitude ..

i'm really sorry for can't be like u want me to be ..

i'm sorry for everything .. 

please do accept me as I am .. 

and 
sorry 
if

CAN'T
excpt

anymore
because
my heart 
is 
not
belong
with
you 
anymore.
bye capital
'A' 


terima kasih awak, sebb dah baca!~

Christina Perri - A Thousand Years (Official Music Video)


terima kasih awak, sebb dah baca!~

Ussy & Andhika - Kupilih Hatimu


terima kasih awak, sebb dah baca!~

Tuesday, 3 January 2012

KISAH SEBENTUK CINCIN

girlfriend: awak .. saya nak cincin hubungan kita
boyfriend :untuk ape ? malas la .. awak .. petang ni kita jumpa tempat biasa ok ..
girlfriend :hurm .. yelah..
...
boyfriend : awak .. cuba tutup mata awak .. saya nak bagi hadiah ..
girlfrend :hadiah? .. ok ..
boyfriend : ok .. cuba tengok ni .. saya belikan patung beruang untuk awak ..
girlfriend : awak ! saya tak nak patung beruang .. saya nak cincin hubungan kita !
( sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

lelaki itu pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamannya .. tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak .. lalu perempuan tersebut menjerit .. dalam keadaan yang bergegas .. perempuan mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata ..

' you .. see in my pocket.. '

dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik .. dan patung itu terus berkata .. will you marry me ?? ..
di saat itu .. mengalirnya air mata perempuan tersebut ..
tetapi sudah terlambat untuk menyesal .. kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya ..

P/S- sedih kan cite ni..

terima kasih awak, sebb dah baca!~

 

                  Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.


Andainya lelaki tahu..Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.



Andainya lelaki ...tahu..Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya tapi percayalah, itulah maknanya dia sangat mengambil berat dan menyayangi lelaki itu. Lihat saja pasangan yang baru bercinta, mereka jarang bergaduh. Tetapi percayalah semakin bertambah sayang mereka pada seseorang, semakin pula banyak pertelingkahan yang berlaku.



Andainya lelaki tahu..Apabila perempuan bercakap banyak, dia tidak pernah bermaksud untuk membuat anda rimas, tapi dia mahu lelaki mengenalinya dengan lebih dekat.



Andainya lelaki tahu..Apabila perempuan berkata dia mahu anda berubah, itu bukan bermakna dia tidak mahu menerima anda seadanya, tetapi dia mahu menjadikan anda lebih baik, bukan untuk dirinya, tetapi untuk masa depan anda.



Andai lelaki tahu..Apabila perempuan cemburu dan tidak percayakan anda, bukan bermakna dia tidak sayang..tetapi dia terlalu sayangkan anda dan masih mengangap anda anak kecil yang masih memerlukan sepenuh perhatian. Kadang2 dia terlalu risau sekiranya terlalu percaya, anda akan mengkhianati kepercayaan yang diberi. Naluri keibuannya sangat kuat. Dia hanya mahukan yang terbaik untuk anda.



Andai lelaki tahu..Apabila perempuan merajuk, jangan kata dia mengada-ngada. Dia bukannya mahu dipujuk dengan wang ringgit atau hadiah sedozen, tetapi cukup dengan perhatian yang boleh buat perempuan rasa dihargai.



Andai lelaki tahu..Apabila perempuan jarang mengatakan ‘i love u’, itu tidak bermaksud dia tidak menyintai tetapi dia mahu lelaki itu merasai sendiri cintanya, bukan hanya hadir dari kata-kata tetapi juga melalui bahasa tubuhnya.



Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata dia rindu sama kamu, dia benar-benar maksudkannya. Apabila berjauhan, bayanganmu akan sentiasa bermain di mata.


Andai lelaki tahu..Apabila perempuan kata lelaki lain itu lebih baik dari kamu, jangan percaya kata-katanya kerana dia hanya mahu menguji kamu. Dia mahu melihat sejauh mana kamu sanggup menjadi yang terbaik di matanya. Walaupun sebenarnya memang kamulah yang terbaik di hatinya. Selagi dia dengan kamu, percayalah, walaupun perempuan menganggap masih ramai lagi yang lebih baik di matanya tetapi di hatinya, kamu tetap yang terbaik.


Andai lelaki tahu..Apabila perempuan menjadi degil, dia bukan bermaksud untuk menjadi degil tapi dia mahu melihat sejauh mana lelaki itu mampu bersabar dengan kerenahnya. Percayalah, hati perempuan itu sangat lembut. Andai kena caranya, jangan terkejut kalau akhirnya dia menukar fikirannya dalam masa sesaat.


Andai lelaki tahu..Apabila perempuan berkata, “tolong tinggalkan saya!”, dia tidak bermaksud menyuruh anda pergi selamanya. Dia hanya mahu menenangkan fikirannya sebentar saja. Apabila dia kembali tenang, percayalah anda akan bersama semula. Itu tandanya dia benar-benar menyintai anda. Perempuan sukar untuk mengawal perasaan. Dia terlalu emosional. Tapi dialah yang paling menyayangi anda dan sangat sensitif dengan perubahan pada diri anda. Tapi jika dia benar2 pergi meninggalkan anda, bukan bermakna dia sudah tidak menyayangi anda tetapi kerana dia benar2 kecewa dengan sikap anda. Tetapi jauh di sudut hatinya, dia masih mengharapkan anda berubah dan kembali kepadanya.



Andai lelaki tahu..Sememangnya Allah menciptakan lelaki dan perempuan itu dengan perbezaan yang tersendiri. Tetapi sekiranya mereka saling memahami, mereka akan saling melengkapi dan menyempurnakan.



Perempuan itu diciptakan oleh Allah indah sekali. Di sebalik air matanya, tersimpan seribu satu kekuatan yang bakal menjadikan seorang lelaki itu merasa selamat bersamanya. Biarpun zahirnya perempuan itu tampak lemah tapi dia punya kekuatan tersendiri yang bisa menggoncang dunia dan mungkin bisa pula membuat lelaki menjadi lemah kerananya. Jadi hargailah kehadiran seorang perempuan dalam hidup anda kerana dia didatangkan bukan dengan kelemahan sahaja tetapi dia juga ada kekuatan untuk menyokong anda dan membuatkan hidup anda lebih sempurna. Dialah yang bakal menjadi perempuan bekerjaya, isteri juga ibu yang terbaik untuk anak2 and


terima kasih awak, sebb dah baca!~

hari nie..

diew kejot sy mcm nk mati wokk.. haha..

sje jer buat cm 2.. bg diew penad kacau sy..

biasa la bdk2... kalau halang lg la diew buat.. hahaha

tp kn best lark bile diew kacau sy tido..

kalau org len kejot kn .. jgn harap la nk bgon.. hahaa

thanxxx bby .. love youuu

terima kasih awak, sebb dah baca!~

hari ni admin penat.

huwaa. ari ni gila penat ar,  mklumlah dah seminggu saia cik cipot ni  cuti mid teerm ,nk tercabot gak rasa tulang2 ni bila masok uni blek. haha. tekejar sane2 tekejar sini nk p kelas..  adeh. stress gua. hak. tp walau  cik cipot ni pent n stress,  cik cipot masih ta lupakn incik awk~ hee. c kempeng. haha. tadi kol dia tejap , baru abes kelas, niat utama. jengjeng, nk kacau buah ati saia ni lah... haha. kol2. adoi. icik kempeng tgh tido, heee. lamenya. angkat lah  kol ni. heeheh. yes!~ dh angkt. hee. tiba lh masa untuk buat huru hara dkt dia.
!~ hahaah. wee. cian dia. sy suka kacau dia. heee. tp dia tetp layn saia yg budk2 ni.ngee. maceh awk. hee. akhirnya dia bgn gak. . mula ar sesi mengacau!~ hahaah. baru nk kacau lebih skt , bateri cemburu lak, adoi. mati lak kau. heheh. salh aku gak, sp soh ta cas ,asik gayot nan incik awk je. ahahah. hee . kalu fn dh mati, ap lagi nk cite meh?. sah2 lah ta de cite. hahah, adehh.bia aku cite pasai asement yang suka uru arakn idop aku, asement belmabk lagi ni , tp badn gua dh pandang katil, awat katil tu  dok paggil aku ni. heheh. nk ajak tito ar tu. . adehh.jgn ira jgn, asement2. inat. awkk . tulun!~ cik sipot rasa nk demm..


terima kasih awak, sebb dah baca!~

Monday, 2 January 2012

Myna story!~

assalamualaikum wbt. hee. hai korunk .  hee. hari ni entry saia pasai kish saya , c buncit nan  c kempeng. hee.  kish kami ta der ar hot cam crite yusry nan lisa surihani , hee. cita kami suam2 kuku je. hee tapi boleh thn ar panas dia . hahha. *chait!~ start nk prasan ar ni.ahha C: 

 perkenalan saia nan c kempeng ni bermula bila saia nur nazira binti haji zainal telh mengADD c pepijat saia ni. hhhaha. saia ni memg suka bekawn . hahaah. ececeeceh. ta der ar , saia tertarik kat mamat ni sebb dia ni suka sanad LIKE status ke , picha orag ke,macm2 ar, haha. nseb bek kat real live ta de LIKE atas kepala manusia tu, kalu ade ,sah2 dia tekn butoon like tu. ahhaha. kempeng . rindu awk saat ni taw. hee

dan bila saia dh add ni, tanpe menunggu masa yg lama , c kempeng un approve saia . heheh. yes!~ hahaha. *ketawa jahat.. hahaah. so saia un post lh kat wall budk kiut towh. cmni "thanks !~ " hee. saia inat dak ni ta nk bls pape, ye la ,awk un ensem , saia ni ta. *selalu perasn chumil je. hhaha. pastu awk un mintak INTRO dari saia , dengn tak mlu nye lh . saia pn ckp ar. adeh. pnat ar nk ckp . hee. korunk tgk kat bwh je lh. heheh
. so dari sini lah. bermula nye pertemuan kami.. haha. kami ta sweet pn cam korunk yang kononya sanggop merentas Lautan biru, hahaah. kami kalu nk rentas ,naek kapal je, senang pn seng, selamt lagi,hahaha.  bie. meskipun dh berkali saya kata macm ni kat awk tapi saia nk kata laagi sekali 'mungkin bukan awk yang PERTAMA, tp insyallah awk yang TERAKHIR'ameen. hee
 
terima kasih awak, sebb dah baca!~