::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FDEEF4; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #B93B8F; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Tuesday 3 January 2012

hari ni admin penat.

huwaa. ari ni gila penat ar,  mklumlah dah seminggu saia cik cipot ni  cuti mid teerm ,nk tercabot gak rasa tulang2 ni bila masok uni blek. haha. tekejar sane2 tekejar sini nk p kelas..  adeh. stress gua. hak. tp walau  cik cipot ni pent n stress,  cik cipot masih ta lupakn incik awk~ hee. c kempeng. haha. tadi kol dia tejap , baru abes kelas, niat utama. jengjeng, nk kacau buah ati saia ni lah... haha. kol2. adoi. icik kempeng tgh tido, heee. lamenya. angkat lah  kol ni. heeheh. yes!~ dh angkt. hee. tiba lh masa untuk buat huru hara dkt dia.
!~ hahaah. wee. cian dia. sy suka kacau dia. heee. tp dia tetp layn saia yg budk2 ni.ngee. maceh awk. hee. akhirnya dia bgn gak. . mula ar sesi mengacau!~ hahaah. baru nk kacau lebih skt , bateri cemburu lak, adoi. mati lak kau. heheh. salh aku gak, sp soh ta cas ,asik gayot nan incik awk je. ahahah. hee . kalu fn dh mati, ap lagi nk cite meh?. sah2 lah ta de cite. hahah, adehh.bia aku cite pasai asement yang suka uru arakn idop aku, asement belmabk lagi ni , tp badn gua dh pandang katil, awat katil tu  dok paggil aku ni. heheh. nk ajak tito ar tu. . adehh.jgn ira jgn, asement2. inat. awkk . tulun!~ cik sipot rasa nk demm..





terima kasih awak, sebb dah baca!~

No comments:

Post a Comment