::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FDEEF4; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #B93B8F; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Friday, 13 January 2012

sayajatuhcintadenganawak

 lame tgg awk tau!~
 
saya jatuh cinta dengan mata awak .
awak . mata awak .  buat saya  cair . walau kita tak pernah bersua muka . tapi dari gambar awak , mcam awak tengah renung saya . awak , awak renung saya kan ? awak , saya nak awak renung saya . tapi jangan buat sampai saya perasan awak tenung saya tau . sebab nanti saya malu . wootwoot . saya malu . dan saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan senyuman awak .
awak . senyuman awak buat saya cair . awak jarang tersenyum dalam gambar . tapi saya tahu awak mudah tersenyum . kita tak pernah bersua muka tapi saya tahu senyuman awak bolee buat saya cair . wootwoot , awak , saya daa cair tgok gambar awak yang tersenyum kat dalam gambar . awak , saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan gaya awak .
awak , gaya awak simple jee . awak ambik gambar pun simple jee . ta over pun . simple . sangat simple . tapi simple kan make perfect ? saya tengok gaya awak dari gambar jee sebab kita kan tak pernah bersua muka . awak , saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan gelaktawa awak .
awak , walaupun saya ta dapat tgok secara langsung awak gelak sebab kita ta pernah bersua muka , tapi saya tahu , awak gelak mesti comel . wootwoot , awak sungguh comel . dan saya jatuh cinta dengan awak .

saya jatuh cinta dengan gelagat awak .
awak ego . . awak selalu buat saya tertanyetanye . awak buat saya rindu awak .  . awak buat saya senyum walau saya maraa kat awak . awak buat saya merajuk dan awak ta  pujuk, sebb saya tau awk ta pandai nk pujuk saya .  . tapi awak , awak jugak buat saya  sayang kat awk . awak , saya jatuh cinta dengan awak .
 

 




terima kasih awak, sebb dah baca!~

tinta ikhlas untuk awak yang dirindui (';


hey awak . assalamualaikum .
awak , apa khabar agaknya awak kat sana ya ? saya doakan awak sihat sahaja. saya disini sihat alhamdulillah . dan saya disini masih setia mengumpul rindu  untk awk, hee.admit saya rindu sangat kat awak . mungkin awak akan katakan yang awak rindu kan saya juga , tapi saya tahu , rasa rindu saya pada awak lebih tebal dari rasa rindu awak pada saya .
saya nak awak tahu , setiap malam saya akan renung kembali memori memori kita bersama .  heheh, kadang-kadang ketawa nan perangai awk yang lucu tu, kdg2 awk ni cm budak2 tau, heheh.. saia akan tegelak senyap2 kalu perangai budk2 awk tu datang.  haha. tp semalam saya marah ngn awk , sebb sesuatu  yang ta dapat halang saya dari cemburu, maafkn saya ya, saya amik masaa untuk biarkan benda tu berlalu.  itulah saya . dan awak tetap memahaminya kan ? dan awak , awak masih setia tunggu saya kan ? kejam kan saya ?
heee. maceh sebb sayang bola snuker ni seadanya.hee
this bola snuker alrdy taken by Mior Hamizan, merangakap ikan kering.hahah


awak , saya rindu awak . doakan saya panjang umur dan dapat bersemuka dengan awak ya?

sini dulu watikah rindu saya pada awak .
salam sayang 
buncitchomel (:
tinta ikhlas untuk mr kempeng (:


terima kasih awak, sebb dah baca!~