::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FDEEF4; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #B93B8F; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Tuesday 17 January 2012

Hari ini menjelma lagi.. 
  perasaan ini membisikkan sesuatu yang masih xjelas.. 


Bila keadaan menjadi sepi.. angin mengeluarkan auranya untuk meraikan  daun-daun kering yang berterbangan.. aku terfikirkan seseorang yang aku sendiri tidak kenali.. aku xpasti adakah itu perasaan merindui seseorang ? merindui seseorang yang masih dalam rahsia Allah swt..


Disini, aku ingin sampaikan sesuatu kepada seseorang yang masih berlindung dari jodohku..

  • Assalamualaikum awk , Ini saya.. insyallah, bakal isteri awk suatu hari nanti..Insyaallah kalau jodoh kita kuat. awk di mana sekarang ?  tiap detik saya menanti kedatangan awk dalam hidup saya tapi sehingga kini saya masih menanti dan terus menanti dengan penuh kesabaran.. tiap kali usai solat, saya selalu doakan supaya Allah temukan jodoh kita dan saya yakin hari tu pasti akan datang dan saya harap awk pun begitu.. Mengharapkan pertemuan jodoh kita...
  • Awk, katakan jodoh kita tidak kuat di dunia.. katakan saya pergi dulu daripada awk untuk mengadap ilahi.. saya pasti akan menunggu awk disana sebab saya yakin Allah telah menjodohkan kita..
  • Awk , saya janji akan menjadi isteri yang solehah jika saya  menjadi milik awk suatu hari nanti, insyallah... dan awk adalah imam saya sehingga akhir hayat.. doakan jodoh kita ini diberkati ye. 

  • Awk, impian sebenar  saya ialh menjadi seorang dokter, sebab saya ada impian.. sekirnya suatu hari nanti awk jatuh sakit saya janji saya akan menjaga awk sedaya yang mungkin sebab saya xsanggup biarkan cinta saya ini terus sakit dan sya akan berterusan menjadi dokter cinta awk.  tpi dari course yang saya amik, nmpk nya saya hnya boleh jadi setiusaha awk, ta pe, saya nk jadi setiusaha awk selamanya.

  • Awk , dimanapun awk berada sekarang.. saya harap awk dapat menjaga diri awk dengan baik sehingga kita dijodohkan.. sebab pada waktu itu saya sendiri akan menjaga awk dengan cinta kita.

  • Awk , Sekiranya pada waktu ini awk merindui diri saya.. percayalah yang saya juga sedang merindui awk..

  • Awk , Saya ingin awk menjadi orang pertama yang bersama dengan saya dalam melakukan semua perkara yang saya x pernah lakukan dalam dunia ini.. saya nak lakukan bersama dengan awk.. hanya dengan awk.. dan itu akan menjadi kenangan paling manis buat saya.

  • Awk , Mungkin selama ini awk dah banyak kali dikecewakan dengan pasangan awk  dan berputus asa dengan suatu hubungan.. .. tapi, saya harap awk tidak akan berputus asa dengan hubungan kita, sebab saya sentiasa menunggu kedatangan awk dalam hidup saya..  jika benar saya insan yang Allah Swt pilih untuk diri awk, saya pasti ,  Allah swt sahaja memberikan jodoh yang salah kepada awk supaya awk dapat mematangkan diri awk sebelum berjumpa dengan saya. jadi awk kena terus bersabar.

  • Awk , Banyak perkara yang saya ingin kongsikan dengan awk .. saya mahu berkongsi kesedihan dan kegembiraan saya bersama awk tapi sekarang saya masih menahan tangisan saya sebab saya hanya nak menangis di sisi awk.

saya akan terus menanti kehadiran awk... cinta saya.



 sayang awk mior hamizan.





terima kasih awak, sebb dah baca!~

No comments:

Post a Comment