::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #FDEEF4; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #B93B8F; -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; }

Sunday 13 May 2012

tentang dia ( capital M)

Awak ingat tak, saat yang lalu, Di muka buku org kata, cinta muka buku ta akan kemana , saya ta percaya, saya terus mencari seorang lelaki yg dapt menceriakn hari2 saya. dan akhirnya, saya terjumpa awk Awak baik, saya gembira setiap kali dapat bersembang dengan awak. Setiap hari, saya akan online, dengan harapan dapat bersembang dengan awak. Dan awak, tak pernah menghampakan? Awak sentiasa meluangkan masa untuk bersembang dengan saya. Rupa-rupanya, awak juga seronok bersembang dengan saya. Awak anggap saya gadis yang baik, dan saya terharu. thanks awak
Kadang kadang, bila saya patah semangat, Bila saya katakan pada awak, Saya tak pandai, saya tak faham, saya malas, Awak selalu yakinkan saya, Saya mampu untuk belajar Dan menjadi pelajar cemerlang. thanks awak Suatu hari, ketika kita sedang chat, Awak, tiba-tiba mengatur kata-kata cinta, Awak katakan, awak cinta pada saya. Kemudian, awak melamar saya. saya rasa sangt terkejut , kerana ta menyangka awak menyukai saya. Memang saya telah merasai kerasian antara kita, Malah, saya dapat rasakan terdapat aura antara kita. Tapi, saya tak percaya kerasian yang saya rasakan itu sebenarnya cinta. Maka, saya katakan pada awak, Saya masih terlalu muda untuk mengenali cinta, Saya tidak sedia lagi untuk bercinta. tpi,awk yakinkn saya untuk di sayangi saya terima awk, saya bahagia saat itu thanks awak Awak memang selalu memberi kejutan pada saya, Tapi saya tak sangka awak tegar melakukan ini kepada saya. Kenapa, setelah saya akui cinta saya, Awak abaikan saya? Awak biarkan saya sendirian, Menunggu khabar dari awak. lama saya tunggu dan awk hadir dgn pelbagai alasan mulanya saya terima dgn baik ttpi, bila hati makin nazak, cinta makin pudar, awak rasa saya akan terima dgn baik ke? thanks awak sampai satu detik , saya tersedar walau berjuta kali saya mengatakan saya cinta awak, andai kita tiada jodoh, cinta kita tidak akan menyatu. Saya mohon pada Tuhan Yang Esa, kasihanilah kita, bantulah kita, agar setiap urusan dipermudahkan, dan kita dapat bertemu dengan pasangan hidup kita. tapi, kalu bukn jodoh kita, kita ta akn bersama awk, mengertilh , saling sayang ta bererti akn bersama selamanya. Awak, saya mungkin tidak seperti wanita lain yang awak pernah kenal, tapi saya masih seorang wanita, saya inginkan perhatian daripada awak, walaupun cuma sesaat sahaja, tapi, bila awak tak menghiraukan saya, saya merasakan, cinta pada awak tiada bernilainya? kerana awak tidak mahu menghargainya. Awak? Cinta bukan kata, Rindu bukan madah. Mohon, Jangan pernah menyisihkan saya, awak, telah terbukti kasih kita tidak berpanjangan, cinta kita berepilogkan sebuah perpisahan, saya telah berlari jauh meninggalkan cinta awak, saya telah pergi dengan jiwa terluka, mengenangkan harapan yang telah tertimbus. Harap, awak akan maafkn saya thanks awak.. :)

terima kasih awak, sebb dah baca!~

No comments:

Post a Comment